Notowania

firma
24.03.2009 12:10

MaxROY.com podnosi poprzeczkę

MaxROY.com to pierwsza i jedyna firma w Polsce, która od 24 marca 2009 będzie prowadzić warsztaty z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar...

Podziel się
Dodaj komentarz

*MaxROY.com to pierwsza i jedyna firma w Polsce, która od 24 marca 2009 będzie prowadzić warsztaty z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar Leader. *

Do tej pory firmy posiadające certyfikat AdWords Seminar Leader mogły szkolić uczestników jedynie na poziomie początkującym i średniozaawansowanym.

Przystępna cena, kupon promocyjny Google AdWords, atrakcyjne lokalizacje, prawie pół tysiąca zadowolonych słuchaczy, doświadczenie prowadzących, a także wsparcie i błogosławieństwo ze strony internetowego giganta Google - to tylko kilka argumentów, dla których do Poznania, Warszawy, Łodzi, Gdańska i Krakowa ściągają spragnieni solidnej wiedzy internauci z całej Polski.

Cezary Lech - wiceprezes firmy MaxROY.com

Szkolenia na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym to koszt rzędu 370 zł. Natomiast dla zaawansowanych słuchaczy przygotowano intensywne warsztaty, których cena nie przekracza 700 złotych. - Biorąc pod uwagę fakt, że każdy uczestnik szkolenia otrzyma kupon Google Adwords o wartości 200 zł, trzeba przyznać, że to ceny naprawdę przystępne - mówi Cezary Lech, wiceprezes firmy MaxROY.com.

Najbliższe warsztaty zorganizowane zostaną w 24 i 25 marca w Warszawie oraz 1 i 2 kwietnia w Poznaniu. Spotkania odbywać się będą w dwudniowych sesjach - pierwszego dnia zaplanowano szkolenie dla początkujących i średniozaawansowanych, a drugiego - dla zaawansowanych uczestników.

Tomasz Frontczak - prezes firmy MaxROY.com

Jak zapewniają organizatorzy, po szkoleniu można nabyć niezbędną umiejętność skutecznego posługiwania się platformą reklamową Google AdWords. - Uczestnik naszego szkolenia dowie się, jak docierać do osób zainteresowanych jego ofertą, a także jak efektywnie wydawać pieniądze na reklamę w Internecie - konstatuje Tomasz Frontczak, prezes firmy MaxROY.com, autor bestselleru "Marketing internetowy w wyszukiwarkach".

Autorów i realizatorów tego innowacyjnego przedsięwzięcia łączy bardzo wiele - firma konsultingowa MaxROY.com, certyfikaty Google Advertising Professional i AdWords Seminar Leader, blog SprawnyMarketing.pl, a także ogromna wiedza i doświadczenie zdobyte w kampaniach reklamowych czołowych firm internetowych w Polsce.

Więcej informacji na temat szkoleń realizowanych przez MaxROY.com można znaleźć na stronie www.sprawnymarketing.pl/szkolenia/

Źródło: MaxRoy.com

Tagi: firma, ceny, pieniądze, google, polsce, marketing, firm, prezes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz