Notowania

Przejdź na
nowe
08.04.2009 01:00

Maybelline i MRM łowią trendsetterki

Po sukcesie pierwszej edycji konkursu "Trendsetterki Maybelline New York", do którego zgłosiło się pół miliona chętnych, w połowie kwietnia ruszy jego druga edycja.

Podziel się
Dodaj komentarz

Po sukcesie pierwszej edycji konkursu "Trendsetterki Maybelline New York", do którego zgłosiło się pół miliona chętnych, w połowie kwietnia ruszy jego druga edycja.

Platformą komunikacyjną konkursu jest http://www.maybellinetrends.pl przygotowany przez agencję interaktywną MRM Worldwide.

Pierwsza edycja konkursu Trendsetterki Maybelline New York spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem internautek. Swoje profile w serwisie założyło pół miliona użytkowników, którzy założyli cztery tysiące blogów. Łącznie serwis odwiedziło milion trzysta tysięcy unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali dziewięć milionów odsłon. Na forum dyskusyjnym uczestniczki dyskutowały na kilkanaście tysięcy tematów.

5000 najbardziej aktywnych uczestniczek portalu otrzymało tytuły ambasadora marki Maybelline oraz zestawy kosmetyków firmy.

Marcin Jastrzębski - account manager w MRM Worldwide

"Po sukcesie pierwszej edycji konkursu, w trakcie którego serwis odwiedziło przeszło 500 tys. użytkowników, nie spoczęliśmy na laurach tylko jeszcze mocniej staraliśmy się przygotować ofertę atrakcyjną dla osób interesujących się trendami w modzie czy makijażu. Dalszy rozwój serwisu to konsekwencja przyjętej przez nas w 2008 roku strategii, wzbogacona o liczne opinie trendsetterek i dotychczasowe zachowania użytkowniczek serwisu" - mówi Marcin Jastrzębski - account odpowiedzialny w MRM Worldwide za koordynację projektu.

Podstawą drugiej edycji konkursu ponownie są aktywności użytkowniczek na serwisie. Punkty przyznawane będą za zapraszanie znajomych, pisanie bloga, dodawanie zdjęć i linków, komentarze na forum czy rozwiązywanie zadań, które będą sukcesywnie pojawiać się na stronie. Dodatkowo promowane będą także zakupy produktów Maybelline New York. Na najaktywniejsze osoby czekają atrakcyjne nagrody, wybrane przez uczestniczki I edycji - aparaty fotograficzne, ekskluzywny weekend w SPA i, przede wszystkim, wyjazd na tygodniowe zakupy do jednej ze światowych stolic mody.

MRM Worldwide, do stworzonych wcześniej m.in.: sekcji blogowej i forum, przygotowało na ten rok na serwisie www.maybellinetrends.pl nowe narzędzia i funkcjonalności. Dzięki City Guide trendsetterki wskażą najciekawsze ich zdaniem miejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks. Istotnym elementem będzie także Look Book, sekcja z materiałami wideo prezentującymi profesjonalne porady specjalistów od makijażu z Nowego Jorku.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: nowe, opinie, marki, serwis, polsce, konkursu, zakupy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz