Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

mBank jak Facebook? Eksperci oceniają

0
Podziel się:

Wideorozmowy z konsultantem, integracja z największym portalem społecznościowym, czy funkcja zarządzania finansami osobistymi. To największe zmiany jakie szykuje mBank. Eksperci oceniają jednak, że zainwestowanie w te zmiany 100 milionów złotych to ryzykowny pomysł.

Cezary Kramp, dyrektor zarządzający Deepsense Patrząc na listę możliwości jakie ma dać nowy mBank, rewolucji nie widać. Wideorozmowy z konsultantem - to już oferują inne banki, w dodatku funkcję tę traktować należy bardziej jako reklamowy wodotrysk niż realne ułatwienie. Do wideorozmów nie przekonały nas bowiem telefonia 3G i raczej nie przekona nas bank.Bankowość w pełni mobilna i wyszukiwarka rabatów oraz promocji w naszej okolicy funkcjonują też... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)