Notowania

Przejdź na
budżet
08.05.2009 09:10

MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

MEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active.

Podziel się
Dodaj komentarz

MEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active.

Zaproszenie do wzięcia udziału w otwartym przetargu otrzymało pięć domów mediowych. W finałowej rozgrywce pomysły MEC na kampanię reklamową "Kiperiada" wygrały z propozycją domu mediowego ValueMedia.

Kampania "Kiperiada" będzie promować internetowy konkurs fotograficzny, którego główną nagrodą jest wyjazd na Cejlon z Beatą Pawlikowską - ambasadorem marki Bio-Active, oraz aparat fotograficzny Olympus. Oprócz zwycięzcy konkursu fotograficznego online, na wyprawę zabrane zostaną także dwie osoby, które w opakowaniach Bio-Active znajdą herbatę parzącą się na niebiesko. Celem kampanii jest budowa podróżniczego i kiperskiego wizerunku marki.

Od niedawna strategicznym partnerem Bio-Active w zakresie budowania obecności marki w internecie i nowych mediach jest firma Xevin Consulting, która była odpowiedzialna m.in. za organizację przetargu oraz doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań mediowych.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: budżet, firma, marki, budowa, domu, konkursu, kampania, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz