Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Media Trendy: Nasza-klasa.pl Medium Roku 2008

0
Podziel się:

Podczas poniedziałkowej gali poznaliśmy laureatów konkursu Media Trendy 2009. Nagrody specjalne trafiły do Edwarda Miszczaka, jako Człowieka Mediów oraz portalu Nasza-klasa.pl uznanego za Medium Roku.

Podczas poniedziałkowej gali ogłoszono laureatów konkursu Media Trendy 2009. Nagrody specjalne trafiły do Edwarda Miszczaka, jako Człowieka Mediów oraz portalu Nasza-klasa.pl uznanego za Medium Roku.

W sumie przyznano 28 nagród i wyróżnień. Za wydarzenie roku uznano wycofanie się News Corp. z TV Puls.

LAUREACI KONKURSU MEDIA TRENDY 2009:

Innowacja w mediach:

Autopromocja i promocja medium:

  • Nagroda główna trafiła do Discovery Networks Central Europe za "Species. Praktyczny przewodnik po świecie młodych mężczyzn"
    • Wyróżnienie: Wirualna Polska "Prościej do…" Launch kampani DoCelu.pl

Niekonwencjonalne wykorzystanie mediów:

  • Nagrodę główną otrzymała Grupa Time za "Wystylizuj Puotcka"

Innowacyjna zmiana:

  • Nagroda główna: MTV Networks za "Zegar Reklamowy"

Marketing społeczny:

  • Nagroda główna: Agora za "Cud w Nikiszu" czyli jak ludziom urosły skrzydła
    • Wyróżnienie również dla Agory za akcję społeczną "Umierać po ludzku"

Debiut roku:

  • Nagroda główna: Sfera za "MegaTotal.pl - innowacyjna społeczność muzyczna"

Innowacje w Planowaniu Mediów

Innowacyjne Wykorzystanie Mixu Mediów:

  • Nagroda główna trafiła do Starcom za kampanię "Tyskie Flagi"
    • Wyróżnienie otrzymały: ZenithOptimedia Group za kampanię "Play - Data Card" oraz Universal McCann "Launch 36.6"

Innowacyjne Wykorzystanie Mixu Mediów:

  • Nagroda główna trafiła do Starcom za kampanię "Tyskie Flagi"
    • Wyróżnienie otrzymały: ZenithOptimedia Group za kampanię "Play - Data Card" oraz Universal McCann "Launch 36.6"

Innowacyjna Wykorzystanie Telewizji:

  • Nagroda główna: MediaCom Warszawa za kampanię "Studio Wella"

Innowacyjne Wykorzystanie Kina:

  • Nagroda główna: Maxus Warszawa za kampanię "Rolety zaciemniające Velux"
    • Wyróżnienie: Mediaedge:cia "Nivea Diamond Gloss"

Innowacyjne Wykorzystanie Prasy:

  • Nagroda główna: Maxus Warszawa za "Londyńczycy"
    • Wyróżnienie: Starcom "Cappy Spacerownik"

Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej:

  • Nagroda główna: MPG za kampanię "Toshiba Led"

Innowacyjne Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych:

  • Nagroda główna trafiła do Mediaedge:cia za "Łaciate Krowy LIVE"
    • Wyróżnienia otrzymali: Mindshare Polska za kampanię "Citylajf" oraz Stracom za kampanię "Coca Cola - Zero Day"

Innowacyjne Dotarcie Do Specyficznej Grupy Docelowej:

  • Nagrodę otrzymało ZenithOptimedia Group za "Desperados"

Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringum akcji specjalnych i ambient mediów:

  • Nagroda trafiła do Mediaedge:cia za "IKEA znów w centrum Warszawy"

Nowa kategoria Young Media Lions:

  • Nagroda trafiła do Karoliny Fiszer i Anny Markowskiej z Initiative Media
    • Wyróżnienie: Ewa Tumanow oraz Monika Więch z MediaCom Warszawa
    • Wyróżnienie: Łukasz Jakubowski oraz Katarzyna Szeja z At Media

Źródło: Media Trendy

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)