Notowania

internet
30.11.2009 15:34

Media&Marketing prześwietla biura reklamy

Magazyn Media & Marketing Polska opublikował swój coroczny Raport Biura Reklamy. W edycji 2009 wśród najlepszych w kategorii Internet w ogólnej ocenie znaleźli się: Gadu-Gadu, O2.pl, Wirtualna Polska, ARBOinteractive oraz Interia.

Podziel się
Dodaj komentarz

Magazyn Media & Marketing Polska opublikował swój coroczny Raport Biura Reklamy. W edycji 2009 wśród najlepszych w kategorii Internet w ogólnej ocenie znaleźli się: Gadu-Gadu, O2.pl, Wirtualna Polska, ARBOinteractive oraz Interia.

Biorąc pod uwagę szybkość i sprawność reagowania na potrzeby klienta, najwyższe noty przypadły O2.pl, ARBOinteractive oraz Gadu-Gadu. ARBOinteractive, które wraz z Interią okazało się najbardziej elastyczne, wygrało też w kategorii, w której oceniano poziom obsługi przez handlowców. Interia z kolei ma najbardziej przejrzyste zasady współpracy, wyprzedzając w tej kwestii o włos Gadu-Gadu.

Najbardziej przejrzystą polityką cenową może cieszyć się Onet oraz ARBOinteractive, a porady i propozycje ciekawych rozwiązań oceniono najwyżej w przypadku O2 i Wirtualnej Polski. Wszystkie trzy największe portale - Wirtualna Polska, Interia oraz Onet - znalazły się na czele podmiotów, które rozliczają się dokładnie po zakończeniu kampanii. Najmilszych przedstawicieli handlowych ma O2.pl, a dobre relacje z klientem najbardziej dba ARBOinteractive.

W większości kategorii stawkę zamykają Google, Nasza-klasa.pl oraz IDG, choć w zestawieniu ogólnym jedno z ostatnich miejsc zajmuje również IDMnet. Co ciekawe, Nasza-klasa.pl w ogólnej ocenie zajęła szóstą lokatę (na 12 możliwych) mimo, iż w każdej kategorii zajmowała jedno z dwóch ostatnich miejsc.

Źródło: Media & Marketing Polska

Tagi: internet, polityka, media, polski, reklama, raport, marketing, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz