Notowania

serwis
06.10.2009 07:54

Merlin.pl nawiązał współpracę z Bluerank

Przez najbliższy rok Bluerank i Merlin.pl współpracować będą w zakresie działań SEO dla sklepu, oraz przy wykorzystaniu potencjału Google Analytics do monitoringu i optymalizacji procesów e-commerce realizowanych na stronach www.merlin.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Przez najbliższy rok Bluerank i Merlin.pl współpracować będą w zakresie działań SEO dla sklepu, oraz przy wykorzystaniu potencjału Google Analytics do monitoringu i optymalizacji procesów e-commerce realizowanych na stronach www.merlin.pl.

Specjaliści Bluerank przeprowadzą serię audytów i przygotują rekomendacje, na podstawie których zoptymalizowane zostaną m.in. kod, struktura i zawartość serwisu Merlin.pl, a także działanie wewnętrznej wyszukiwarki i proces składania zamówienia.

W ramach podjętej właśnie współpracy, Bluerank zrealizuje również cykl szkoleń wewnętrznych dla pracowników Merlin.pl. Będą to warsztaty z optymalizacji i pozycjonowania serwisów e-commerce, szkolenie z tzw. white SEO i SEO PR, a także wykorzystania zaawansowanych opcji Google Analytics.

- Bluerank opracowuje dla nas kompleksową strategię SEO i przygotowuje naszych pracowników do profesjonalnego wykorzystania narzędzi analityki sieciowej – mówi Radosław Krawczyk, dyrektor darketingu Merlin.pl.

Źródło: Bluerank

Tagi: serwis, rekomendacja, strona, proces, rok, dyrektor, sklep, wyszukiwarka, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz