Notowania

Milion iPadów sprzedanych w niecały miesiąc

Dokładnie 28 dni potrzebował koncern z Cupertino, by poziom sprzedaży najnowszego gadżetu osiągnął poziom siedmiocyfrowy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Dokładnie 28 dni potrzebował koncern z Cupertino, by poziom sprzedaży najnowszego gadżetu osiągnął poziom siedmiocyfrowy.

I padł kolejny rekord. IPad pierwszy milion sprzedanych na świecie egzemplarzy osiągnął w mniej niż połowę czasu, jaki na takie samo osiągnięcie potrzebował iPhone (potrzebował na to 78 dni.)

Najwyraźniej fani nowinek z logo nadgryzionego jabłuszka nie przestraszyli się doniesień o problemach z WiFi czy odmawiającej współpracy funkcji ładowania iPada przez port USB. Ich naładowane i podłączone do sieci iPady pobrały już - jak szacuje Apple - 12 milionów aplikacji z AppStore i 1,5 miliona e-booków z iBookstore.

Dzięki iPadowi wiosna może okazać się dla Apple jeszcze bardziej udana niż zima. Przez trzy pierwsze miesiące tego roku prawie 3 miliony sprzedanych komputerów i blisko 9 milionów iPhone'ów dało koncernowi Steve'a Jobsa 3 miliardy dolarów zysku. Samo Apple jest ostrożne w szacunkach. Przychody w trzecim kwartale roku fiskalnego, czyli od 28 marca do 27 czerwca, mają zamknąć się kwotą od 13 do 13,4 miliarda dolarów, a planowany zysk to kwota między 2,28 do 2,39 miliarda dolarów.

Polscy miłośnicy produktów Apple na oficjalną premierę iPada muszą poczekać co najmniej do jesieni. Choć oczywiście nie oznacza to, że jesteśmy zdani jedynie na zamienniki firm, próbujących na fali zainteresowania iPadem ugrać coś dla siebie. Bo, co prawda, polskiej premiery jeszcze nie było, ale tablety Apple'a da się kupić w Polsce i to nie tylko na aukcjach internetowych. Można je znaleźć również w sklepach.

Tagi: polska, polski, premier, sieci, rok, zysk, apple, zima, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz