Notowania

polska
12.02.2010 13:17

"Mimo wszystko" w społecznościach

Fundacja Anny Dymnej ,,Mimo wszystko" rozpoczęła działania w społecznościach. Nowe formy komunikacji mają pozwolić organizacji na skuteczniejsze dotarcie do potrzebujących i pozyskiwanie pieniędzy niezbędnych do funkcjonowania.

Podziel się
Dodaj komentarz

Fundacja Anny Dymnej ,,Mimo wszystko" rozpoczęła działania w społecznościach. Nowe formy komunikacji mają pozwolić organizacji na skuteczniejsze dotarcie do potrzebujących i pozyskiwanie pieniędzy niezbędnych do funkcjonowania.

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych organizacji w Polsce. Działa od 2003 roku i pomaga dorosłym osobom z niepełnosprawnością intelektualną.

- Staramy się w różny sposób docierać do naszych podopiecznych i sympatyków. Media społecznościowe dają nam ku temu mnóstwo możliwości. Nadszedł najwyższy czas, by z nich w pełni skorzystać – wyjaśnia Maria Ceraficka, specjalista ds. mediów elektronicznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Fundacja stawia na komunikację poprzez serwisy takie, jak Facebook.com, Blip.pl, Last.fm czy część forów internetowych. Jej przedstawiciele mają nadzieję na wykorzystanie tych kanałów również w działaniach fundraisingowych czy do realizacji poszczególnych działań podejmowanych przez Fundację.

Realizacja „Strategii komunikacji w Social Media” Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” rozpocznie się w drugiej połowie lutego 2010. Strategię dla Fundacji przygotowała agencja interaktywna Eura7.

Źródło: Eura7

Tagi: polska, serwis, media, agencja, rok, strategia, komunikacja, fundacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz