Notowania

internet
27.08.2009 13:20

MindChili dla eurobanku przez kolejne dwa lata

Euro Bank S.A. podpisał umowę ramową z wrocławską agencją interaktywną MindChili. Obowiązująca do 2011 roku umowa dotyczy obsługi banku w zakresie marketingu internetowego i jest kontynuacją współpracy pomiędzy firmami trwającej od 2007 r. Właśnie zakończył się ważny etap współpracy - uruchomienie nowej strony www.eurobank.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Euro Bank S.A. podpisał umowę ramową z wrocławską agencją interaktywną MindChili. Obowiązująca do 2011 roku umowa dotyczy obsługi banku w zakresie marketingu internetowego i jest kontynuacją współpracy pomiędzy firmami trwającej od 2007 r. Właśnie zakończył się ważny etap współpracy - uruchomienie nowej strony www.eurobank.pl.

Do zadań agencji należy opracowywanie i adaptacja koncepcji kreatywnych wraz z produkcją kreacji do kampanii reklamowych Euro Bank S.A. w internecie. Istotnym elementem umowy jest wspólne badanie skuteczności prowadzonych działań.

- Tym, co wyróżnia MindChili od początku naszej współpracy, jest nacisk na analizę efektywności kampanii e-marketingowych. Z inicjatywy MindChili rozpoczęliśmy m.in. badanie konwersji kreacji internetowych w kontekście finalnej sprzedaży, standardem jest też testowanie różnorodnych wersji kreacji - mówi Anna Parchanowicz, e-marketing manager, odpowiedzialna w eurobanku za współprace z MindChili.

MindChili pracuje dla eurobanku od września 2007 roku. W tym czasie agencja realizowała kampanie wizerunkowe i sprzedażowe produktów kredytowych oraz depozytowych, współpracując z pozostałymi podmiotami obsługującym Euro Bank S.A. - agencją DDB odpowiedzialną za kreacje ATL oraz domem mediowym Starcom. W 2008 r. bannery MindChili dla eurobanku zostały nagrodzone Webstarem Creative w kategorii banner.

Źródło: MindCili

Tagi: internet, bank, dom, produkcja, strona, marketing, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz