Notowania

marki
11.02.2009 12:10

MindChili uruchamia nowy serwis dla dzieci

9.lutego 2009 ruszył nowy serwis dla dzieci, zbudowany wokół nowej marki napojów od Kubusia - Scool. Za koncepcję kreatywną i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna MindChili.

Podziel się
Dodaj komentarz

9.lutego 2009 ruszył nowy serwis dla dzieci, zbudowany wokół nowej marki napojów od Kubusia - Scool. Za koncepcję kreatywną i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna MindChili.

Strona główna serwisu dla dzieci - KubusScool.pl

Strona główna serwisu dla dzieci - KubusScool.pl

Serwis został podzielony na dwie główne części - Scoolportal i Scooldeski, w ramach których opracowano narzędzia umożliwiające dostosowanie serwisu do własnych preferencji. Uwzględniono przy tym zarówno potrzeby dzieci aktywnie tworzących treści w internecie, jak i typowych odbiorców. Przykładowo, użytkownicy mogą wyrazić siebie m.in. poprzez konfigurator awatara, który umożliwia stworzenie w wersji dziewczęcej - ponad 50 000, a w wersji chłopięcej - ponad 20 000 kombinacji wyglądu postaci.

W Scoolportalu dzieci znajdą nowinki ze świata filmu, gier komputerowych i z życia gwiazd. Wiadomości podzielone są na kanały tematyczne, odpowiadające smakom Scool. Dzięki mechanizmom kategoryzacji treści to dzieci decydują o tym, do jakiego kanału tematycznego trafia dana wiadomość, a o jej popularności decyduje liczba oddanych głosów i komentarzy. Użytkownicy mogą też tworzyć własne kanały tematyczne w oparciu o listę tagów.

Każdy użytkownik może stworzyć i rozwijać swój Scooldesk - wirtualną przestrzeń, komponowaną z boksów narzędziowych, elementów graficznych oraz własnych zdjęć. Scooldesk to odpowiednik szkolnej ławki, którą każdy może - przeciwnie niż w szkole - indywidualnie wyposażyć, korzystając też z przygotowanych szablonów.

Dzieci mogą brać udział w pojedynkach Scooldesków, oglądać, komentować i oceniać Scooldeski innych, a także zdobywać punkty w quizach. Premiowane są wszystkie aktywności w serwisie, a najlepsi prezentowani będą w rankingach. Regularnie pojawiać się będą nowe gadżety dla awatarów i Scooldesków - do zdobycia w konkursach lub wymieniane za zebrane punkty.

Kampania online będzie emitowana na serwisach tematycznych przeznaczonych dla dzieci. Za opracowanie kreacji odpowiada MindChili, a za dobór mediów - dom mediowy Hypermedia.

Źródło: MindChili

Tagi: marki, serwis, nowy, dzieci, 2009, strona, agencja, narzędzia, części, użytkownik, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz