Notowania

praca
28.09.2009 16:49

Mixx Awards dla "Najlepszej pracy świata"

W ubiegłym tygodniu poznaliśmy zdobywców corocznych nagród Mixx Awards, przyznawanych twórcom najlepszych kampanii interaktywnych.

Podziel się
Dodaj komentarz

W ubiegłym tygodniu poznaliśmy zdobywców corocznych nagród Mixx Awards, przyznawanych twórcom najlepszych kampanii interaktywnych.

Wśród zgłoszonych - niestety nie wśród nagrodzonych - projektów znalazła się "Ucieczka z akademika" autorstwa agencji Click5 - zwycięzca drugiej polskiej edycji Mixx Awards.

Główna nagroda w tegorocznym konkursie, którego organizatorem jest Interactive Advertising Bureau (IAB), przypadła agencji CumminsNitro Brisbane za kampanię "Najlepsza praca świata", zrealizowaną dla Tourism Queensland.

- Tegoroczni zwycięzcy nagród Mixx Awards podkreślają rosnące znaczenie nowych technologii i platform, takich jak social media, czy mobile - stwierdził David Doty z IAB. - Pokazują również stopień zaawansowania marketerów i ich zdolność tworzenia unikalnych miejsc, w których ich marka może budować jeszcze głębsze relacje z konsumentem.

Pełna lista nagrodzonych prac dostępna jest w tym miejscu.

Tagi: praca, media, polski, kampania, konkurs, technologia, agencja, marka, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz