Notowania

praca
17.02.2009 00:10

Młodzi i kreatywni - pokażcie co potraficie!

KTR i SAR - oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce organizuje konkursu Young Creatives, dla młodych pracowników firm związanych z komunikacją marketingową w internecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, jest od 7 lat organizatorem polskiej edycji konkursu dla młodych pracowników firm związanych z komunikacją marketingową Young Creatives. Jedną z podkategorii konkursu Young Cratives jest CYBER, do której zapraszamy młodych interaktywnych.

Patronem konkursu Young Cratives CYBER jest interaktywnie.com.

Young Creatives

Jak wziąść udział w konkursie?

W konkursie mogą brać udział osoby zawodowo związane z komunikacją marketingową. Kandydatury mogą być zgłaszane wyłącznie przez agencję, dla której pracują - dwuosobowe zespoły złożone z autora tekstów i projektanta lub dyrektora artystycznego urodzeni po 27 czerwca 1980.

Czas nadsyłania zgłoszeń trwa od 2 lutego 2009 i upływa dnia 2 marca 2009 o godz. 14:00. Rejestracji może dokonać agencja po zarejestrowaniu się na specjalnej stronie.

Jury złożone z co najmniej 3 jurorów KTR MEDIA INTERAKTYWNE oraz przedstawicieli Zarządu KTR nominuje 10 dwuosobowych teamów do II Etapu konkursu - eliminacji, podczas których przez 12 godzin zespoły maja czas na opracowanie projektu strony www, kreacji lub innej formy najlepiej oddającej koncepcję kreatywną do zadanego briefu w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.

Jakie przywileje wiążą się ze zwycięstwem?

Zwycięska praca:

* będzie prezentowana podczas Gali KTR. Wszyscy nagrodzeni otrzymają statuetki podczas Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
* będzie publikowana w katalogu KTR - corocznym wydawnictwie pokonkursowym, zaprezentowana na wystawie wszystkich nominowanych i nagrodzonych prac w Polskim Konkursie Reklamy oraz w serwisie interaktywnie.com
* weźmie udział w ogólnoeuropejskim konkursie Art Directors Club of Europe (ADC*E).
* zwycięski team weźmie udział w Young Creatives Competition Festiwalu Cannes Lions. Fundatorem nagrody jest Agencja zgłaszająca team do udziału w YC.

Skład jury

Przewodniczącym kategorii Media Interaktywne oraz Young Creatives CYBER będzie *Rafał Górski *Creative Director, Change Connections. Do tegorocznego Jury zaprosiliśmy także specjalistów z dziedziny nowych mediów z całego świata, którzy łączyć się będą z polskimi Jurorami, dyskutować i głosować on-line.

Wśród grona jurorów tej kategorii znaleźli się:

* **Matias Palm-Jensen **- przewodniczący tegorocznego Jury Polskiego Konkursu Reklamy założyciel agencji Farfar, która zdobywa nagrody na całym świecie, w tym dwie nagrody Grand Prix na Festiwalu Reklamy w Cannes. W rankingu The Gunn Report, Farfar zajmuje pierwsze miejsce na liście interaktywnych agencji z całego świata. Matias jest stałym członkiem składów sędziowskich na międzynarodowych festiwalach. Zasiadał w Jury Cyber Lions w 2002 roku, był jego przewodniczącym w roku 2006, a w 2008 był członkiem jury na festiwalu w Cannes w kategoriach Titanium oraz Integrated.
* **Paavo Perttula **- Współzałożyciel i Prezes Zarządu w Valo Ventures, Współzałożyciel i Prezes Zarządu, Tweehouse, Członek Zarządu TripSay. Był Jurorem konkursu Cannes Lions w 2007 roku oraz Vuoden Huiput w 2008 roku.
* **Suzana Apelbaum **- Partner I Dyrektor Kreatywny w Hello Interactive. Była Jurorem w konkursie Cannes Lions Cyber w 2007 roku.
* Mariano de la Vega - Direct, Interactive Marketing Director w Kasiopea Net Marketers. Pracuje dla takich marek jak Nike, MasterCard, Gillette, Reckitt & Colman, Bacardi-Martini, Coca-Cola, CTI Móvil, Yahoo! Zdobywca wielu nagród m.in. DMA, Lapiz, Amdia, Amauta, Circulo Creativos oraz Diente-Plata.
* **Dominik Zacharski **- Dyrektor Kreatywny w MRM Worldwide; w branży internetowej od 1996r. Z wykształcenia grafik projektant (ASP Łódź), specjalizuje się w tematyce komunikacji marek, integracji online z offline, oraz w technologii najnowszej, pasjonat nowej technologii.
* **Piotr Chrobot **- Senior Art Director Cyber w Saatchi&Saatchi. Zdobywca wielu prestiżowych nagród, m.in. w 2008 r. - Cannes Young Lions Polska w kategori Cyber, w 2006 i 2007 r. - Webstar, w 2006 r.- Golden Arrow, w 2005 r. - zwycięzca konkursu na stronę Polskiej Akcji Humanitarnej
* **Łukasz Twardowski **- Creative Director i Partner w Cookie. Jego realizacje zyskały uznanie na międzynarodowych festwalach i konkursac, m.in Cannes Lions, Golden Award Montreux, Flashforward, FWA czy SXSW.

Pobierz pełnty regulamin konkursu [PDF].

Tagi: praca, media, reklamy, 2009, agencja, lutego, nagrody, agencji, stowarzyszenie, creative, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz