Notowania

media
17.02.2010 13:45

Mobilna promocja gigantów filmu

Disney Pictures wraz z Universal Studios rozpoczęły kampanię reklamową zaprojektowaną na iPhone`a.

Podziel się
Dodaj komentarz

Disney Pictures wraz z Universal Studios rozpoczęły kampanię reklamową zaprojektowaną na iPhone`a.

Celem jest promocja realizowanych przez studia dwóch nowych filmów „Wilkołak” oraz „Alicja w Krainie Czarów”. Projekt ma w pełni wykorzystywać rozmiar ekranu i możliwości, które oferuje urzadzenie.

Disneyowska kampania jest tworzona przy współpracy ze Starcom i skupia się na reklamach wyświetlanych w różnego rodzaju mobilnych aplikacjach, wykupionych przez sieci reklamowe Millennial Media, Greystripe i należącej do Apple - Quattro Wireless.

Targetowane kontekstowo reklamy jak informuje Starcom umieszczone będą w możliwych do pobrania za darmo, popularnych aplikacjach, jak Paper Toss i Word Warp Where.

Kierują one użytkowników do przeznaczonych właśnie dla nich „iPhone and iPod experience” (czyli interaktywnego środowiska aplikacji właściwych dla tych urządzeń. Daje ono możliwości grania w gry, oglądania pełnych zwiastunów filmu, czy wysyłania e-kartek do znajomych). Kampania, zakończy się szóstego marca, dzień po premierze filmu.

Źródło: clickz.com

Tagi: media, premier, reklama, sieci, projekt, kampania, film, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz