Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Monitoring social media. Co oferują firmy?

0
Podziel się:

Sprawdzanie, co o marce piszą internauci, pozwala szybko zareagować na zbliżający się kryzys wizerunkowy. Ale nie tylko.

Monitoring social media. Co oferują firmy?

Kto z monitoringu mediów korzysta? Okazuje się - co potwierdza branżowy portal PRoto.pl - że jest to dziś podstawowe narzędzie w rękach specjalistów, zajmujących się public relations. Bez względu na to czy pracują w profesjonalnych agencjach PR czy w odpowiedzialnych za PR działach firm z innych branż. W ubiegłym roku do śledzenia na bieżąco co i jak piszą media na ich - lub ich klientów - temat, przyznawało się już 98 procent ankietowanych pracowników branży PR. Do... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

media
kryzys
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)