Notowania

media
25.04.2012 06:03

Monitoring social media. Co oferują firmy?

Sprawdzanie, co o marce piszą internauci, pozwala szybko zareagować na zbliżający się kryzys wizerunkowy. Ale nie tylko.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kto z monitoringu mediów korzysta? Okazuje się - co potwierdza branżowy portal PRoto.pl - że jest to dziś podstawowe narzędzie w rękach specjalistów, zajmujących się public relations. Bez względu na to czy pracują w profesjonalnych agencjach PR czy w odpowiedzialnych za PR działach firm z innych branż. W ubiegłym roku do śledzenia na bieżąco co i jak piszą media na ich - lub ich klientów - temat, przyznawało się już 98 procent ankietowanych pracowników branży PR. Do... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: media, kryzys, pracownik, branży, portal, internauci, firm, monitoring, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz