Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Możliwość śledzenia ścieżek konwersji w Google Analytics

0
Podziel się:

Nowa wersja Google Analytics posiada funkcjonalność, która ukazuje jakie kanały sprzedaży w przeciągu 30 dni miały udział w dokonaniu konwersji (np. zakupu) w serwisie.

Nowa wersja Google Analytics posiada funkcjonalność, która ukazuje jakie kanały sprzedaży w przeciągu 30 dni miały udział w dokonaniu konwersji (np. zakupu) w serwisie. Dane dotyczące ścieżek konwersji obejmują takie kanały jak kliknięcia płatne w ramach reklamy AdWords, kliknięcia z wyszukiwań bezpłatnych, kliknięcia z portali społecznościowych czy kliknięcia w ramach reklamy wyświetlanej u afiliantów lub reklamy displayowej. Google Analytics domyślnie... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)