Notowania

Przejdź na
praca
19.11.2009 10:26

MRM Worldwide dla Maybelline New York

W sieci ruszyła nowa kampania Maybelline New York - internetowy konkurs "Zakochaj się w kolorze", który promuje nowe produkty, przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.

Podziel się
Dodaj komentarz

W sieci ruszyła nowa kampania Maybelline New York - internetowy konkurs "Zakochaj się w kolorze", który promuje nowe produkty, przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.

Radość, Miłość, Elegancja i Naturalność to hasła przewodnie kojarzące się z czterema gamami kolorystycznymi pomadek i błyszczyków Color Sensational, które mają zainspirować internautki do stworzenia wyjątkowych, kobiecych prac, takich jak fotografie, kolaże, czy grafiki komputerowe.

Najbardziej kreatywne panie mogą wygrać cztery kolorowe laptopy i produkty Maybelline New York. Na potrzeby konkursu powstała aplikacja umożliwiająca prezentację twórczości użytkowniczek, jak również mechanizm, który umożliwia zgłaszanie prac uwiecznionych na zdjęciach z kamery internetowej. Ponadto platforma zawiera prezentację nowej gamy produktów i porady eksperckie. Konkurs promowany jest m.in. za pośrednictwem platformy trendsetterskiej Maybelline i potrwa do 30 listopada 2009r.

Kampania reklamowa w prasie i telewizji, przygotowana przez McCann Erickson rozpoczęła się w październiku. Internetowy konkurs „Zakochaj się w kolorze”, którego platformą jest serwis www.zakochajsiewkolorze.pl, został opracowany i zrealizowany przez agencję MRM Worldwide.

Źródło: McCann Worldgroup Polska

Tagi: praca, serwis, polski, sieci, telewizja, kolor, kampania, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz