Notowania

spółki
24.06.2009 12:10

Multimedia Polska ma 300 tys. klientów internetu szerokopasmowego

Spółka Multimedia Polska, dostawca usług triple play, ma 300 tys. abonentów internetu szerokopasmowego, poinformowała firma. W ciągu roku spółka pozyskała 70 tys. abonentów tej usługi.

Podziel się
Dodaj komentarz

Spółka Multimedia Polska, dostawca usług triple play, ma 300 tys. abonentów internetu szerokopasmowego, poinformowała firma. W ciągu roku spółka pozyskała 70 tys. abonentów tej usługi.

- Spółka dzisiaj podpisała 300-tys. umowę. Oznacza to, że w ciągu roku firma pozyskała około 70 tys. nowych abonentów internetu - czytamy w komunikacie prasowym wydanym we wtorek.

Firma podała, że średni transfer na abonenta Multimedia Polska przekracza już 1MB/s. Przed rokiem było to nieco ponad 700Kb/s. Ponad 60% abonentów usługi dostępu Multimedia Polska posiada internet o szybkości 1024 Kb/s (1MB/s). Przed rokiem taki transfer miało 47% abonentów Multimedia Polska. Drugą pod względem popularności opcją jest 2048 kb/s (2MB).

- Internet to usługa, która od wielu miesięcy bardzo pozytywnie wpływa na nasze wyniki finansowe. Już niemal połowa wszystkich abonentów korzysta z internetu. Zarówno ich liczba, jak i przychody rosną szybciej niż w pozostałych segmentach tj. telewizji i telefonii - powiedział prezes Andrzej Rogowski, cytowany w komunikacie.

Na koniec I kwartału 2009 r. klienci Multimedia Polska korzystali łącznie z niemal 1,2 mln usług (RGU). Strategia spółki zakłada wprowadzenie nowoczesnych produktów i dalszy rozwój usług pakietowych zawierających jednocześnie telefon, szerokopasmowy dostęp do internetu, telewizję kablową i cyfrową. W tym tygodniu prezes Rogowski, w rozmowie z agencją ISB, informował, że spółka pracuje nad wprowadzeniem do oferty telefonii mobilnej i mobilnego dostępu do internetu.

Na koniec I kw. 2009 r. spółka dostarczała usługę pakietową zawierającą co najmniej dwie usługi do ponad 271 tys. klientów, z czego ok. 74,4 tys. wybrało pełen pakiet Triple Play, który zawiera wszystkie trzy usługi (TV, telefonia stacjonarna,dostęp do internet).

Multimedia Polska miały 12,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 15,77 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 126,58 mln zł wobec 115,02 mln zł rok wcześniej.

Źródło: Bankier.pl, ISB

Tagi: spółki, internet, telewizja, polski, prezes, zysk, telefon, umowa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz