Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Multimedia Polska odświeżona. Nowy wizerunek i kampania

0
Podziel się:

Literka "M" z logo firmy, dotychczas element identyfikacji wizualnej, wysuwa się na pierwszy plan. Kreacje pojawią się w największych portalach oraz w tradycyjnych mediach.

Multimedia Polska odświeżona. Nowy wizerunek i kampania
bETwnIgl

Głównym elementem kampanii i nowej identyfikacji wizualnej Multimedii jest literka "M". Kreacje przedstawiają symbol w towarzystwie różnych osób, na tle codziennych sytuacji i otaczającej ich multimedialnej rzeczywistości. Strategię całoroczną rozpocznie kampania wiosenna, w której zobaczymy dwie kreacje. Przedstawiono w nich aktualną ofertę skierowaną do nowych i obecnych odbiorców firmy. W ramach oferty „Wybierz swój multimedialny... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bETwnIgO
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)