Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
serwis
13.08.2009 09:56

Multimedialny projekt Axel Springer, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Nokii Poland

Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny "Przenieś Biznes". Został on stworzony w oparciu o cztery tytuły prasowe: FAKT, Newsweek, Auto Świat i Komputer Świat oraz nowopowstały serwis internetowy Przeniesbiznes.pl. Partnerami projektu są Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz firma Nokia Poland.

Podziel się
Dodaj komentarz

Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny "Przenieś Biznes". Został on stworzony w oparciu o cztery tytuły prasowe: FAKT, Newsweek, Auto Świat i Komputer Świat oraz nowopowstały serwis internetowy Przeniesbiznes.pl. Partnerami projektu są Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz firma Nokia Poland.

Bohaterami kampanii są prowadzący własne firmy czytelnicy tytułów Axel Springer Polska, a jej celem promocja oferty Era Biznes, połączona z akcją prosprzedażową. Skierowana jest do przedstawicieli małego i średniego biznesu.

Celem akcji "Przenieś Biznes" będzie dostarczenie właścicielom małych i średnich firm potrzebnej wiedzy do prowadzenia własnego biznesu oraz możliwość darmowego umieszczenia wizytówki reklamowej swojej firmy w serwisie Przeniesbiznes.pl.

Wsparciem dla projektu będzie intensywna kampania we wszystkich, znajdujących się w portfolio Axel Springer Polska, serwisach internetowych oraz działania reklamowe w Dzienniku Polska Europa Świat, Przeglądzie Sportowym oraz katowickim Sporcie.

Koncept kreatywny i strategia kampanii powstały we współpracy Biura Reklamy Axel Springer Polska i Polskiej Telefonii Cyfrowej. Za pełną realizację projektu odpowiada Axel Springer Polska.

Źródło: Axel Springer Polska

Tagi: serwis, reklama, sieci, polski, auto, akcja, kampania, projekt, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz