Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Beata Ratuszniak
|

Mundialowa ośmiornica reklamuje mrożonki

0
Podziel się:

W Niemczech ruszyła kampania mrożonek Iglo. Na plakatach widnieje hasło "Gdzie podział się Paul?", a niżej... worek mrożonych owoców morza.

Mundialowa ośmiornica reklamuje mrożonki

W Niemczech ruszyła kampania mrożonek Iglo. Na plakatach widnieje hasło "Gdzie podział się Paul?", a niżej... worek mrożonych owoców morza.

Na pomysł kampanii wpadła agencja BBDO z Düsseldorfu. Kampania bazuje przede wszystkim na rozgłosie, który zyskał Paul, typując prawidłowo wyniki mundialowych meczów. W Niemczech jednak ośmiornica nie cieszy się sympatią, głównie ze względu na przepowiedzianą porażkę "rodaków" w meczu z Hiszpanią. Paul prawidłowo wytypował zwycięstwo przeciwników, przez co w Niemczech nie zjednał sobie sympatii.

Być może właśnie dlatego trafił do reklamy mrożonych owoców morza. Złośliwe hasło "Gdzie podział się Paul?" w zestawieniu z produktem do sushi daje dość jednoznaczny wniosek...

Warto wspomnieć, że Paul zyskał bardzo duży medialny rozgłos. Jego typowanie wyniku finałowego meczu Mistrzostw Świata oglądało na żywo 120 dziennikarzy. Z pewnością reklama przypadła do gustu tym, których Paul wytypował jako przegranych. Urugwajczycy i Holendrzy zapewne zorganizują ucztę sushi.

Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)