Notowania

mobile
17.02.2009 16:10

MySpace: kierunek - mobile

Należący do koncernu News Corp. serwis społecznościowy chce, by w ciągu kilku lat połowa ruchu pochodziła z urządzeń mobilnych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Należący do koncernu News Corp. serwis społecznościowy chce, by w ciągu kilku lat połowa ruchu pochodziła z urządzeń mobilnych.

W tym celu szefowie MySpace realizują kolejne działania, przybliżające ich do pomyślnej realizacji tych ambitnych planów. Przebudowie ulegnie wkrótce mobilna wersja serwisu, podpisano także umowy z producentami smartfonów - Palm oraz Nokia.

Dzięki współpracy z czołowymi firmami dostarczającymi urządzenia mobilne MySpace chce być pierwszym serwisem społecznościowym wspierającym wszystkie najpopularniejsze modele smartfonów.

Kompletnego relaunchu doczeka się w najbliższych dniach mobilna wersja MySpace, która zyska odświeżony, nowoczesny wygląd, lepszą integrację reklam oraz możliwość wgrywania zdjęć z telefonu. Zmiany, które zostaną zaprezentowane przez społecznościowego giganta są odpowiedzią na rosnącą popularność serwisów tego typu wśród posiadaczy smartfonów. Już dziś około 15% ruchu w serwisie generowane jest przez urządzenia mobilne.

"MySpace stał się ważnym nośnikiem informacji dla współczesnego pokolenia, jest więc rzeczą naturalną że nasi użytkownicy chcą mieć do niego dostęp również z poziomu - coraz popularniejszych wśród nich - urządzeń mobilnych", powiedział John Faith, dyrektor generalny MySpace Mobile. "Społeczność jest wtedy, gdy wychodzisz z domu by spotkać się ze znajomymi", dodał.

źródło: Yahoo! Tech

Tagi: mobile, nokia, urządzenia, myspace, użytkownicy, popularność, umowy, szefowie, news, wersja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz