Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Beata Ratuszniak
|

MySpace mobilnie. Nowa wersja już dostępna

0
Podziel się:

Jedna trzecia bazy użytkowników serwisu korzysta z niego w wersji mobilnej - podaje MySpace. Dlatego też po zmianach w wyglądzie serwisu, pojawiła się również nowa wersja mobilna.

MySpace mobilnie. Nowa wersja już dostępna
bETwKmtN

Jedna trzecia bazy użytkowników serwisu korzysta z niego w wersji mobilnej - podaje MySpace. Dlatego też po zmianach w wyglądzie serwisu, pojawiła się również nowa wersja mobilna.

- Nowe Myspace Mobile to dwa różne podejścia co do strategii na urządzenia przenośne przyjęte przez firmę. Z jednej strony mamy otwarty serwis mobilny, z tysiącami klipów muzycznych, newsów, filmów i seriali, z drugiej strony wielką społeczność Myspace, która otwiera się po zalogowaniu do swojego konta, a z którą możemy wchodzić w interakcje w identyczny sposób jak poprzez pełną wersję witryny – mówi Sebastian Huber, content manager serwisu Myspace Polska. - Takie podejście zadowoli wszystkich, niezależnie od tego, czy szukają chwilowej rozrywki w podróży, czy regularnie korzystają z Myspace do komunikacji ze znajomymi i subskrybowania informacji o swoich ulubionych celebrytach.

Najnowsza wersja serwisu dostępna jest na telefonach wyposażonych w system Android, iOS (iPhone/iPod), Palm, Blackberry i wybranych telefonach firmy Nokia.

bETwKmtP

W skład strony dostępnej pod adresem m.myspace.com wchodzą newsy muzyczne i plotkarskie z całego świata, wideo z katalogu FOX, National Geographic Channel, TMZ, a także klipy muzyczne. Ponadto użytkownicy mają możliwość przesyłania zdjęć i filmów, które znajdują się w telefonie.

W najbliższych tygodniach zostanie również udostępniona odrębna aplikacja na iPhone'a, która poza funkcjonalnościami opisanymi wyżej, posiadać będzie udoskonaloną obsługę Tablicy, wzbogaconą między innymi o wyświetlanie newsów muzycznych na temat artystów, których muzykę posiadamy w swojej bibliotece iTunes (tak na telefonie, jak i komputerze).

bETwKmuq
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)