Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Nadchodzą zmiany w badaniu internetu

Branża chce chce jednego standardu badań - informuje PBI po spotkaniu z organizacjami SAR i ProMarka.

Podziel się
Dodaj komentarz

Branża chce chce jednego standardu badań - informuje PBI po spotkaniu z organizacjami SAR i ProMarka.

Spotkanie było kolejnym etapem konsultacji, których powodem jest - postulowana przez najważniejszych graczy na rynku - konieczność wypracowania jednego standardu, który byłby reprezentatywny dla całego rynku i uwzględniał jego potrzeby.

Internet jako przestrzeń komunikacji i reklamy wchodzi w decydującą fazę. Na wielu rynkach staje się dominującą przestrzenią reklamową i właśnie teraz wymaga współdziałania najważniejszych graczy. W czasie kiedy decydują się założenia metodologiczne badania, całe środowisko powinno uczestniczyć w wypracowaniu nowego standardu oraz regulacji związanych z kontrolą wyników badania. Wyniki tej wspólnej pracy mogą zmienić na lata standard badań w Polsce. Trudno sobie wyobrazić, że w tak ważnym momencie pozwolimy sobie na rozłam. Wierzymy, że jakość badania, uznanie standardu badawczego za powszechnie obowiązujący wymaga od nas wszystkich gotowości do przystąpienia do rozmów, czego oczekujemy od wszystkich stron zaangażowanych w proces - napisali uczestnicy spotkania w wydanym apelu.

PBI w swoim komunikacie zapowiada, że spełni oczekiwania organizacji branżowych. Jest też gotowe do rozmów z potencjalnymi twórcami alternatywnego badania.

Konsultacje w sprawie nowego standardu badania internetu ruszyły 16 marca. Biorą w nich udział reprezentanci reklamodawców, domów mediowych, sieci reklamowych, właścicieli internetowych oraz organizacji branżowych.

Tagi: polska, internet, rynek, praca, reklama, strona, sieci, proces, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz