Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
zdrowie
07.09.2011 16:40

Najbardziej efektywne reklamy w internecie. Monopoly na szczycie

W pierwszym konkursie efektywności reklamy online - Efekton 2011 - główną nagrodę zgarnęła kampania Monopoly, zorganizowana przez agencję OS3.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jury przyznało 4 nagrody:GOLD EFEKTON 2011:- Dla OS3 multimedia za kampanię Głosowanie Monopoly (klient: Hasbro Poland) w kategorii Kampania WizerunkowaZobacz case study kampanii - Tysiąc miast w wyścigu o Monopoly SILVER EFEKTON 2011:- Dla 121 PR za kampanię Seks to zdrowie (kampania Polpharmy na rzecz zdrowia seksualnego) w kategorii Zdrowie- Dla 180 heartbeats za Nokia Snake – interaktywny post na Facebooku (Klient: Nokia) w kategorii Innowacyjność- Dla Cube Group S.A. i... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: zdrowie, agencja, kampania, nagroda, głosowanie, seks, nokia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz