Notowania

rynek
11.02.2010 11:20

Najlepsza agencja reklamowa 2009 roku

Prestiżowy magazyn Advertising Age ogłosił wyniki corocznego rankingu na najlepszą na świecie agencję reklamową. Pierwsze miejsce w 2009 roku zajęła agencja McGarryBowe.

Podziel się
Dodaj komentarz

Prestiżowy magazyn Advertising Age ogłosił wyniki corocznego rankingu na najlepszą na świecie agencję reklamową. Pierwsze miejsce w 2009 roku zajęła agencja McGarryBowe.

Zestawienie Agency A-List, to ranking 10 najlepszych i najbardziej efektywnych biznesowo agencji reklamowych minionego roku. Zwycięska agencja McGarryBowe, funkcjonująca na amerykańskim rynku od 2002 roku, została doceniona przede wszystkim za wzrost dochodów o 35 proc., który nastąpił dzięki pozyskaniu nowych budżetów o wartości 600 mln dolarów. Magazyn wskazywał też na wysoką jakość w kontaktach z klientami. W ubiegłym roku agencja przygotowała m.in. kampanię dla telefonu Droid oraz leków Chantix i Viagry.

Drugie miejsce na „Agency A-LIST” udało się zdobyć Euro RSCG, która doceniona została za działania w obszarze New Business, rozwój kompetencji z zakresu digital oraz wzmocnienie kadrowe na całym świecie. Autorzy rankingu zwrócili uwagę na wirusową kampanię "Roller Babies", przygotowaną przez paryski oddział Euro RSCG, która trafiała do Księgi Rekordów Guinnessa jako najchętniej oglądana reklama online w historii.

Pozostałe miejsca zajęły Rockfish, Martin Agency i DraftFCB, a w drugiej piątce zestawienia znalazły się AKQA, Alma DDB, Firstborn, Weber Shandwick i Venables.

Wyniki Agency A-LIST znaleźć można w najnowszym numerze Advertising Age.

Tagi: rynek, reklama, wzrost, kampania, telefon, agencja, jakość, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz