Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
agencja
19.10.2011 09:03

Najwięcej komentarzy o Samsungu. Najlepsze o JVC

Samsung, Sony oraz LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV - wynika z najnowszego badania agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema. Najmniej negatywnych komentarzy dotyczy JVC.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak i w jakich ilościach o markach rozmawiają internauci? Z najnowszego raportu Emotrack, przygotowanego przez agencję ThinkKong oraz firmę Zetema, poświęconemu markom RTV wynika, że najczęściej w dyskusjach pojawia się Samsung. O produktach tej firmy pojawia się ponad 63 tysiące wzmianek. Zaraz potem plasuje się Sony (53 271 wzmianek) oraz LG (35 691 wzmianek). W sumie w badaniu pojawiło się 220 tysięcy wzmianek o produktach RTV ośmiu producentów. Wśród... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: agencja, badania, marki, internauci, samsung, sony, rtv, agencji, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz