Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
serwis
16.02.2010 13:00

Najwięksi na polskim Facebooku

Serwis facebooker.pl opublikował zestawienie najbardziej docenianych przez fanów marek mediowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Serwis facebooker.pl opublikował zestawienie najbardziej docenianych przez fanów marek mediowych.

W top 30 nie znalazły się jednak ogromne koncerny medialne, jak np. TVN, czy TVP, ale strony skupione na budowaniu specyficznych społeczności internetowych, niszowe stacje radiowe czy serwisy, których użytkownicy zostali fanami, ze względu na chęć identyfikacji z nimi, nawet gdy te nie budowały z użytkownikami większej interakcji.

Zdaniem ekspertów, budowanie więzi za pomocą portalu, świetnie sprawdza się w przypadku stacji radiowych, których domeną jest kooperacja ze słuchaczami. Tu tworzenie społeczności staje się bardzo przydatne. - Trend, który już można zaobserwować w zestawieniu powinien dawać rozgłośniom radiowym nadzieję na choć częściowy powrót do łask reklamodawców – komentuje Krzysztof Adamus, business development director w Eskadra Opcom.

Kolejnym czynnikiem decydującym o popularności może być specyficzna niszowość Facebooka, który zachęca swoich użytkowników do działania i dialogu. Dzięki temu aktywne, internetowe media mogą się łatwo dowiedzieć czego oczekują od nich odbiorcy.

Top 30 (nazwa - liczba fanów):

1. Demotywatory – 25995
2. Pudelek – 25729
3. Kuba Wojewódzki – 14719
4. Open’er Festival – 12822
5. EskaROCK – 9716
6. bash.org.pl – 9458
7. Joe Monster.org – 8591
8. Gazeta Wyborcza – 8554
9. Majka TVN – 7494
10. Tygodnik Przekrój – 6918
11. DICT – 6104
12. Z czuba.pl – 5975
13. Tanie Loty – 5318
14. TVN24.pl – 4717
15. Antyradio – 4694
16. Chilli ZET – 4605
17. Pracuj.pl – 4271
18. Gazeta.pl – 4193
19. Polskie Radio Euro – 4107
20. Radio ZET – 3874
21. Gazeta Co Jest Grane – 3615
22. Radio TOK F M – 3416
23. W ykop.pl – 2828
24. Allegro – 2755
25. Klub Fimowy Orange – 2695
26. Wysokie Obcasy – 2555
27. TVN UWAGA! – 2515
28. PIANA MAGAZINE – 2514
29. Radio PIN – 2486
30. Onet Film – 2427

Zapytaliśmy, autorów obecnego na szczycie zestawnienia serwisu demotywatory.pl, co ich zdaniem uwarunkowało ten sukces?

- Stoi za nim sama popularność serwisu wśród internautów - ci z nich, którzy regularnie go czytają czy aktywnie uczestniczą w społeczności Demotywatorów po prostu zapisali się też do fanklubu na FB. Klub został założony przez pewnego fana Demotywatorów w 2009 roku - jeszcze kilka dni temu należało do niego 24 tysiące osób, po wstawieniu ramki FB na stronie głównej serwisu ta liczba wzrosła w ciągu tygodnia o 30 tys. fanów – odpowiada autor demotywatorów, Mariusz Składanowski.

Tagi: serwis, media, polski, pomoc, strona, tvp, portal, tvn, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz