Notowania

rok
19.12.2011 06:07

Największe hity, rozczarowania i niespodzianki 2011 roku

Google+, śmierć Steva Jobsa, viral z księdzem Natankiem oraz debiuty giełdowe Groupona i LinkedIn. Zobacz, jak podsumowują mijający rok w polskiej i światowej sieci eksperci z agencji interaktywnych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Olgierd Cygan, CEO, Digital One Największa niespodzianka 2011 roku Google+. Decyzja o uruchomieniu G+ jest odważna decyzją, szczególnie w świetle dominacji Facebook. Natomiast jak pokazują pierwsze miesiące funkcjonowania platformy, wyraźnie widać że Google ma plan długofalowy i niekoniecznie skoncentrowany tylko i wyłącznie na walce w obszarze mediów społecznościowych. Największe rozczarowanie 2011 roku... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: rok, śmierć, sieci, decyzja, plan, eksperci, google, pierwsze, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz