Notowania

rynek
15.09.2009 07:15

Nasza-klasa pierwsza w rankingu comScore

Według danych amerykańskiej firmy badawczej comScore, portal nasza-klasa.pl posiada najwyższy z notowanych współczynnik zaangażowania konsumentów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Według danych amerykańskiej firmy badawczej comScore, portal nasza-klasa.pl posiada najwyższy z notowanych współczynnik zaangażowania konsumentów.

Wskaźnik ten mówi o stosunku liczby dziennych użytkowników do liczby użytkowników miesięcznych korzystających z danego serwisu i w przypadku polskiego lidera wynosi 34,4%.

Spośród 200 największych portali społecznościowych na świecie to właśnie portal z Polski uzyskuje w tym zakresie najlepszy rezultat. Nasza-klasa.pl wyprzedza największe globalne serwisy tego typu - m.in. Facebook.com (o 8 punktów procentowych) oraz MySpace.com (aż o 18 punktów procentowych).

- Polski rynek internetowy rozwija się niezwykle dynamicznie. Czasami w tym galopie nie dostrzegamy, że polska branża nowych technologii osiągnęła już światowy poziom. Tym bardziej cieszy fakt, że coraz częściej polskie serwisy są uwzględniane w tak renomowanych rankingach, jak ten firmy comScore - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR Naszej Klasy.

Źródło: Nasza-klasa

Tagi: rynek, serwis, polski, marketing, portal, technologia, ranking, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz