Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
strona
27.02.2012 06:18

NaTemat.pl wchłonął social media. Technicznie to jednak porażka

Serwis Tomasza Lisa nie dostarcza informacyjnej papki, jednak technologicznie ma jeszcze sporo do nadrobienia.

Podziel się
Dodaj komentarz

Staszek Błędniak, art director, Lemon Sky Projekt internetowy firmowany przez Tomasza Lisa ma być nowym podejściem do serwowania wymagającym czytelnikom autorskich i poszerzonych treści z różnych dziedzin. Wbrew obiegowym opiniom nie postrzegam NaTemat.pl jako “polski odpowiednik The Huffington Post”, choć można by wskazywać wiele inspiracji i rozwiązań stamtąd zaczerpniętych. Od strony wizualnej i funkcjonalnej postawiono (słusznie) na duży ukłon w stronę... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: strona, media, serwis, wiele, porażka, art, the, strony, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz