Notowania

polska
22.01.2009 00:00

Netizens dla Ferrero Polska

Netizens na zlecenie Ferrero Polska przygotowała interaktywny serwis, w którym można stworzyć wyjątkowe życzenia walentynkowe w formie spersonalizowanego, muzycznego teledysku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Netizens na zlecenie Ferrero Polska przygotowała interaktywny serwis, w którym można stworzyć wyjątkowe życzenia walentynkowe w formie spersonalizowanego, muzycznego teledysku.

Strona główna - Tictac.pl

Każda osoba, która wejdzie na walentynkową stronę Tic Tac’a, będzie miała możliwość wyreżyserowania własnej, animowanej kartki. Będzie to aplikacja pozwalająca na tak dogłębną personalizację treści - począwszy od zdjęcia użytkownika pojawiającego się w postaciach, przez wybór postaci i tła w kilku kadrach animacji, wyboru podkładu muzycznego, a kończąc na stworzeniu własnych, wyśpiewanych przez lektora życzeń.

Dodatkowo na rynku pojawią się specjalne, promocyjne czteropaki TicTac z dołączoną nagrodą: serduszkiem-zawieszką na telefon oraz kodem, który po wpisaniu na stronie powiększa możliwości generatora o dodatkowe elementy graficzne do wykorzystania w kartce.

Na potrzeby akcji walentynkowej przygotowano film reklamowy (produkcja agencja reklamowa G7), w którym wykorzystane są materiały kreatywne przygotowane przez Netizens. Promocja wspierana będzie również prowadzonymi na terenie całej Polski działaniami ATL i BTL. Za zakup kampanii reklamowej odpowiada Carat Polska.

Jest to pierwsza w tym roku promocja TIC TAC wykorzystująca Internet jako jedno z głównych mediów. Planowane są także kolejne realizacje. Długoterminowym celem Ferrero jest zbudowanie silnego wizerunku marki TicTac w Internecie.

Źródło: informacja prasowa

Tagi: polska, telefon, film, promocja, zdjęcia, agencja, strona, aplikacja, ferrero, netizens, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz