Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
15.05.2009 03:10

Netizens dla Nestle Nutrition

Agencja interaktywna Netizens wygrała przetarg na obsługę marek Nestlé Nutrition w internecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna Netizens wygrała przetarg na obsługę marek Nestlé Nutrition w internecie.

Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, budowę i utrzymanie platformy komunikacji internetowej dla Nestlé Nutrition, w tym marek Nestlé, NAN, Gerber i BOBOFRUT. Efekty współpracy obu firm będzie można zobaczyć już jesienią bieżącego roku.

W przetargu wzięło udział sześć agencji: ADV, Avrio Interactive, Interactive Marketing Partner (WEBTEL), Internet Designers, Netizens i Ogilvy Interactive.

Tagi: internet, firm, marketing, agencja, przetarg, agencji, udział, partner, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz