Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polska
30.03.2010 11:15

NetSprint chce być liderem internetowych wyszukiwarek w Europie

NetSprint odnotował 34% wzrost w 2009 roku. Firma zarobiła ponad 13 milionów złotych. W porównaniu do roku 2008 to o ponad 3 miliony złotych więcej. Na taki wynik firmy przyczyniło się rozszerzanie jej działalności poza Polską.

Podziel się
Dodaj komentarz

NetSprint odnotował 34% wzrost w 2009 roku. Firma zarobiła ponad 13 milionów złotych. W porównaniu do roku 2008 to o ponad 3 miliony złotych więcej. Na taki wynik firmy przyczyniło się rozszerzanie jej działalności poza Polską.

NetSprint, firma, która dostarcza rozwiązania w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej chce stać się jednym z największych liderów wśród europejskich dostawców rozwiązań do przeszukiwania.

Jak informuje spółka, umocniła ona swoją pozycję i zwiększyła przychody we wszystkich obszarach działalności: od sieci reklam kontekstowych (Adkontekst w Polsce oraz 6 sieci zagranicznych rozwijanych z partnerami lokalnymi w oparciu o platformę nsContext), rozwiązań klasy Enterprise Search, a także systemów NewsPoint, zbierających treści z internetu i umożliwiających ich monitoring (artykuły i social media) oraz wyszukiwarki Internetu.

W 2009 roku firma zarobiła 13,1 milionów złotych, czyli o blisko 3,5 miliony złotych więcej w porównaniu do roku 2008. Na taki wynik firmy miała przyczynić się ekspansja na rynki europejskie.
Firma pozyskała nowych klientów w Danii, Norwegii, w Bułgarii i na Ukrainie i jest już obecna na łącznie 7 rynkach europejskich (oprócz wyżej wymienionych są to Litwa i Łotwa). "Celem firmy jest osiągnięcie pozycji jednego z największych europejskich dostawców rozwiązań do przeszukiwania, zarządzania i monetyzowania treści w Europie do 2012 roku" – pisze w podsumowaniu rocznym NetSprint.

Tagi: polska, internet, media, reklama, sieci, wzrost, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz