Notowania

rynek
09.09.2009 08:16

NewMedia Labs - nowy inkubator pomysłów internetowych

NewMedia Labs umożliwia osobom nie posiadającym odpowiedniego zaplecza realizację ich pomysłów, zaś dobrze rokującym projektom - rozpoczęcie działalności na szeroką skalę.

Podziel się
Dodaj komentarz

Oferta firmy skierowana jest do twórców serwisów i obejmuje pomoc oraz doradztwo w zakresie technologii i rozwiązań programistycznych, a także wsparcie marketingowe i finansowe. NewMedia Labs umożliwia osobom nie posiadającym odpowiedniego zaplecza realizację ich pomysłów, zaś dobrze rokującym projektom - rozpoczęcie działalności na szeroką skalę.

NewMedia Labs to projekt Goldbach Media – szwajcarskiej spółki zajmującej się reklamą w mediach elektronicznych i marketingiem mobilnych. Inkubator projektów internetowych jest drugą inwestycją Goldbach Media w naszym kraju – od września ub. r. spółka jest właścicielem pakietu większościowego Grupy ARBOmedia AG.

- Celem NewMedia Labs jest wspieranie rozwoju rynku internetowego i niesienie pomocy firmom, bądź osobom, które mają zapał i fajny pomysł, nie posiadają jednak doświadczenia lub wszystkich zasobów koniecznych do prowadzenia projektu online - mówi Grzegorz Sułkowski, zarządzający NewMedia Labs. - Naszym klientom proponujemy wsparcie technologiczne, dotyczące nowoczesnych rozwiązań i hostingu oraz pomoc w opracowaniu biznes planu i realizacji kolejnych etapów wdrożenia projektu, a także w prowadzeniu działań marketingowych i sprzedaży produktu – dodaje Sułkowski.

Pierwszym projektem rozwiniętym w ramach inkubatora jest serwis społecznościowy dla fanów sportu i aktywnego spędzania czasu Aktywni.pl. Poza spełnianiem funkcji inkubatora pomysłów NewMedia Labs realizuje zlecenia komercyjne związanie z budowaniem stron internetowych, a także tworzy własne projekty. Struktura nowej firmy liczy 19 osób. Znacząca część zespołu pracuje w Lublinie, gdzie zlokalizowano zaplecze programistyczne NewMedia Labs.

Źródło: NewMedia Labs

Tagi: rynek, media, serwis, reklama, pomoc, sport, strona, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz