Notowania

praca
04.02.2011 14:46

News Corp. potwierdza: MySpace na sprzedaż

Najpierw premiera "The Daily" - pierwszej gazety tylko na iPada, teraz oficjalne potwierdzenie planu sprzedania MySpace. W tym tygodniu uwaga mediów jest skupiona na koncernie Murdocha.

Podziel się
Dodaj komentarz
(MySpace)

Najpierw premiera "The Daily" - pierwszej gazety tylko na iPada, teraz oficjalne potwierdzenie planu sprzedania MySpace. W tym tygodniu uwaga mediów jest skupiona na koncernie Murdocha.

Plotki, że serwis szykuje się do zmiany właściciela pojawiały się już wcześniej, między innymi w związku ze styczniowymi zwolnieniami. Pracę straciła wtedy prawie połowa ekipy z MySpace. Od razu pojawiły się też spekulacje, kto może być zainteresowany kupnem portalu. Wymieniane były dwie firmy: Zynga i AOL.

Chase Carey, dyrektor ds. operacyjnych News Corp. nie komentował tych doniesień. Stwierdził, że nowy MySpace został dobrze odebrany i ma szansę na sukces, ale lepiej będzie gdy przejdzie pod nowe kierownictwo. Carey przyznał także, że przychody z reklam spadły, a dochód jest niższy niż oczekiwano.

Problemy MySpace zaczęły się w 2009 roku, kiedy popularność serwisu spadała. Wtedy News Corp. zdecydował się na zmiany. Odświeżono wygląd serwisu, uruchomiono jego mobilną wersję i dodano możliwość łączeni konta na MySpace z profilem na Facebooku.

Tagi: praca, media, zmiany, sprzedaż, serwis, dyrektor, były, premiera, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz