Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Nie Biegam na Facebooku traci fanów

0
Podziel się:

Ponad 60 tysięcy osób, które polubiło stronę, zostało fanami środka na biegunkę. Według danych z aplikacji Napoleon ujawnienie sponsora akcji, początkowo nie wywołało odwrotu dzięki wciągającej narracji moderatorów, sporej liczbie konkursów i dużej akcji promocyjnej. Teraz jednak liczba fanów spada.

Nie Biegam na Facebooku traci fanów

Akcja Nie Biegam na Facebooku ruszyła w czerwcu, pod koniec miesiąca ujawnił się sponsor akcji - producent leku na biegunkę, Stoperan. Następnie dla fanów został zorganizowany szereg konkursów, liczba użytkowników lubiących stronę nie spadała. Jednak jak wynika z analiz CheeseCat, sytuacja zaczęła się nieco zmieniać na początku sierpnia. W momencie, gdy opublikowaliśmy na Interaktywnie artykuł o akcji, fanpage gromadził 25 tysięcy fanów.... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)