Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Nie opłaca się inwestować w Google+. Jeszcze nie teraz

0
Podziel się

H&M, Samsung i Pepsi - te marki są najpopularniejsze na Google+. Lider znajduje się w kręgach blisko 500 tysięcy osób. W Polsce, póki co, spektakularnych sukcesów brak. Bardziej opłaca się promocja na Facebooku.

Nie opłaca się inwestować w Google+. Jeszcze nie teraz
bEacKkth

Ostatnie dane firmy BrightEdge pokazują, że zagraniczne marki na Google+ radzą sobie coraz lepiej. W grudniu 100 najpopularniejszych stron w serwisie notowało łącznie ponad 200 tysięcy fanów. W lutym liczba ta wzrosła do 3,1 miliona. To wzrost rzędu 1400 procent. Najpopularniejszy jest H&M, który w G+ dodało do kręgów ponad 462 tysiące użytkowników. Dalej Samsung z liczbą 372 tysięcy obserwujących oraz Pepsi na trzecim miejscu z wynikiem 350... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bEacKktK
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)