Notowania

polsce
22.02.2012 06:04

Nie opłaca się inwestować w Google+. Jeszcze nie teraz

H&M, Samsung i Pepsi - te marki są najpopularniejsze na Google+. Lider znajduje się w kręgach blisko 500 tysięcy osób. W Polsce, póki co, spektakularnych sukcesów brak. Bardziej opłaca się promocja na Facebooku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ostatnie dane firmy BrightEdge pokazują, że zagraniczne marki na Google+ radzą sobie coraz lepiej. W grudniu 100 najpopularniejszych stron w serwisie notowało łącznie ponad 200 tysięcy fanów. W lutym liczba ta wzrosła do 3,1 miliona. To wzrost rzędu 1400 procent. Najpopularniejszy jest H&M, który w G+ dodało do kręgów ponad 462 tysiące użytkowników. Dalej Samsung z liczbą 372 tysięcy obserwujących oraz Pepsi na trzecim miejscu z wynikiem 350... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, wzrost, dane, marki, google, liczba, coraz, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz