Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Nie porównywarki, a blogi i społeczności. Tam kobiety szukają opinii

0
Podziel się:

Konsumentki najchętniej szukają recenzji produktów na blogach, a nie w serwisach z opiniami o produktach czy na forach. Na tej podstawie decydują, jaki produkt warto kupić.

Nie porównywarki, a blogi i społeczności. Tam kobiety szukają opinii
bEEEoQFx

Badanie przeprowadzone w lutym przez BlogHer na próbie ponad tysiąca respondentek pokazuje, że odsetek pań sugerujących się blogami przy zakupach jest jeszcze wyższy w przypadku członkiń sieci BlogHer, z których tak czyni 87 proc. 61 procent kobiet, które są aktywnymi użytkowniczkami internetu twierdzi, że przy zakupach polega na rekomendacjach z blogów. Procent aktywnych użytkowniczek, które decyzje zakupowe opierają na rekomendacjach z sieci jest też całkiem spory w... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bEEEoQGa
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)