Notowania

usa
30.06.2009 12:10

Nielsen obala mity na temat nastolatków

Firma analityczna Nielsen wydała raport, z którego wynika, że telewizja jeszcze długo będzie głównym medium konsumowanym przez nastolatków.

Podziel się
Dodaj komentarz

Firma analityczna Nielsen wydała raport, z którego wynika, że telewizja jeszcze długo będzie głównym medium konsumowanym przez nastolatków.

Masz w głowie stereotyp młodego Amerykanina niewypuszczającego z ręki komórki i przesiadującego godzinami w serwisach społecznościowych? Zapomnij.

Według najnowszego raportu Nielsen, typowy nastolatek w USA spędza w sieci średnio... 23 minuty dziennie. Dla porównania przed telewizorem przesiaduje on prawie 3,5 godziny. Jeszcze większym zaskoczeniem może być fakt, że jedna na cztery osoby w wieku 12-17 lat każdego dnia czyta dzienniki.

Przepaść pomiędzy czasem spędzanym w internecie wśród grupy nastolatków w porównaniu z osobami od nich starszymi najlepiej obrazuje zestawienie za I kwartał tego roku.

Okazuje się, że młode osoby posądzane o marnowanie godzin w serwisach społecznościowych i rozmaitych komunikatorach przebywają w sieci średnio 3 razy krócej niż dorośli.

Tymczasem stare medium, jakim jest telewizja wcale nie ma się źle - wskaźniki oglądalności wzrosły w ciągu ostatnich pięciu lat o 6%.

Źródło: Nielsen / Mashable

Tagi: usa, internet, wskaźniki, serwis, telewizja, sieci, raport, komórki, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz