Notowania

serwis
24.11.2009 13:45

Niemowlaki na rolkach - reklama, która pobiła rekord Guinnessa!

Filmik z niemowlakami jeżdżącymi na rolkach bije rekordy popularności. Dosłownie! Spot wody mineralnej Evan został wyemitowany na YouTube ponad 45 milionów 166 tysięcy razy, tym samym ustanawiając rekord świata pod względem liczby wyświetleń online.

Podziel się
Dodaj komentarz

Filmik z niemowlakami jeżdżącymi na rolkach bije rekordy popularności. Dosłownie! Spot wody mineralnej Evan został wyemitowany na YouTube ponad 45 milionów 166 tysięcy razy, tym samym ustanawiając rekord świata pod względem liczby wyświetleń online.

Spośród tysiąca reklam, które nazwać moglibyśmy wirusowymi, to właśnie spot wody Evian okazał się tak popularny, że został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa z wynikiem ponad 45 milionów 166 tysięcy wszystkich odsłon. Babies Roller została uznana za najpopularniejszą reklamę online w historii, co jest tym bardziej zdumiewające, że reklama została stworzona i zrealizowana wyłącznie dla serwisu YouTube. O kampanii dokładniej pisaliśmy już w lipcu.

Poniżej rekordowa reklama:

Przykład reklamy wody mineralnej Evian pokazuje, że coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie z tego, jak wielka jest siła nowoczesnych serwisów społecznościowych. Kampanie prowadzone za pomocą tych kanałów mogą być zatem nie tylko skuteczne, ale i tanie. Jak pokazuje przykład firmy Evian nie trzeba szczególnie kosztownej promocji, by rozpopularyzować markę i dodatkowo nieźle na tym zarobić.

Źródło: Mashable.com

Tagi: serwis, reklama, pomoc, kampania, promocja, marka, spot, woda, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz