Notowania

Przejdź na
akcja
18.11.2009 08:03

Nikon rusza z kampanią na blogach

Nikon rozpoczyna na blogach internetowych kampanię promującą lustrzanki cyfrowe z segmentu podstawowego. W ramach akcji pięciu popularnym blogerom przekazane zostały aparaty Nikon D3000. Przez cztery tygodnie, zamieszczając foto-wpisy, będą dzielić się z czytelnikami swoimi wrażeniami dotyczącymi testowanych produktów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nikon rozpoczyna na blogach internetowych kampanię promującą lustrzanki cyfrowe z segmentu podstawowego. W ramach akcji pięciu popularnym blogerom przekazane zostały aparaty Nikon D3000. Przez cztery tygodnie, zamieszczając foto-wpisy, będą dzielić się z czytelnikami swoimi wrażeniami dotyczącymi testowanych produktów.

- Poprzez działania w blogosferze chcemy pokazać, że dzięki zdjęciom można w pełniejszy sposób opisywać rzeczywistość i ważne wydarzenia. Dzięki zaangażowaniu w akcję blogerów nie związanych na co dzień z fotografią zawodową mamy nadzieję udowodnić, że obsługa lustrzanek Nikon jest bardzo prosta i nawet początkujący użytkownicy znakomicie sobie z nią poradzą – mówi Magdalena Michalska–Szmidt, kierownik marketingu Nikon Polska.

W kampanii bierze udział pięć blogów. Na każdym z nich zostanie dodatkowo rozegrany konkurs dla czytelników, w którym będzie można wygrać lustrzanki Nikon D3000. Na blogach pojawią się także reklamy w formie Sponsor Widget.
Kampania, która wystartowała 16 listopada w ramach sieci Blogvertising.pl, powstała przy współpracy agencji interaktywnej Eskadra Opcom i firmy Brand New Media.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: akcja, reklama, sieci, marketing, kampania, konkurs, agencja, fotografia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz