Notowania

rynku
10.03.2009 12:10

Nowa agencja "wirusowa"

ViViral to nowy gracz na rynku reklamowych agencji wyspecjalizowanych. Tworzą ją grupa profesjonalistów-pasjonatów.

Podziel się
Dodaj komentarz

ViViral to nowy gracz na rynku reklamowych agencji wyspecjalizowanych. Tworzą ją grupa profesjonalistów-pasjonatów.

Jak mówi Grzegorz Młynarski, założyciel ViViral, propagator nurtu videoartu w Polsce (Studio Krótkich Form Filmowych "Loomiere") , absolwent łódzkiej Szkoły Filmowej: "lubimy robić szum, lubimy zarażać ideami i poruszać do działania. Dzięki dostępnym nośnikom jesteśmy w stanie dotrzeć do setek tysięcy użytkowników globalnej sieci. Jednak, zgodnie z zasadami marketingu partyzanckiego, do końca nie możemy przewidzieć zasięgu naszych działań, bo jak wiadomo, domeną virali jest samonośność."

Agencja w pierwszym roku będzie działać na terenie Warszawy, Łodzi i Trójmiasta.

ViViral będzie zajmować się marketingiem wirusowym a szczególnie podlegającymi mu formami wizualnymi. Marketing wirusowy to odpowiednia strategia mająca na celu zachęcić indywidualnych użytkowników serwisów do przesłania innym użytkownikom viralowej informacji (film, grafika, gra, komiks, etc.). Kampanie viralowe opierają się na mechanizmie poleceń, co znacznie obniża koszty związane z dystrybucją (marketing wirusowy działa jak lawina).

Agencja Viviral wypracowała zbiór autorskich narzędzi: viralPlan, designViral, videoViral, gameViral, pictoViral, motionViral i viralMix.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: rynku, nowy, polsce, nowa, strategia, grupa, agencja, użytkowników, agencji, szkoły, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz