Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
spółki
23.06.2009 18:10

Nowa identyfikacja wizualna Freak Studio

W związku z dynamicznym rozwojem agencja Freak Studio zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych...

Podziel się
Dodaj komentarz

W związku z dynamicznym rozwojem agencja Freak Studio zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych.

Agencja interaktywna Freak Studio działa na rynku od 2001 roku. W tym roku zmieniona została strategia działania i wizerunek spółki. Logo firmy otrzymało wyróżnienie i zostało opublikowane w książce "Los Logos 4", poświęconej nowoczesnej stylistyce i designowi.

Projektując nowy serwis internetowy, skupiono się przede wszystkim na tym, by strona była przejrzysta i funkcjonalna. - Projektując stronę celowo postawiliśmy na jej czytelność i użyteczność. Zrezygnowaliśmy jednocześnie ze zbędnych w tym wypadku efektów, którymi wykazujemy się przy pracach dla naszych klientów. Naszą siłą przetargową są specjaliści z dziedziny projektowania, programowania i motion designu, domeną natomiast dopracowane i w pełni profesjonalne projekty - mówi Maciej Kolasiński, dyrektor kreatywny Freak Studio.

W tym roku, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, agencja zdecydowała się na poszerzenie świadczonych przez nią usług o planowanie, analizę i realizację strategii SEO i SEM. Głównym obszarem zainteresowania agencji pozostają zaawansowane technologicznie serwisy, również minisite’y produktowe. Firma kieruje swoją ofertę do firm i korporacji otwartych na nowe trendy, poszukujących rozwiązań wykraczających poza zwykłą reklamę.

Tagi: spółki, rynek, praca, serwis, reklama, strona, wypadek, projekt, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz