Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
dom
10.09.2010 08:19

Nowa kampania CCC w sieci. Buty i marzenia

Nową kampanię promuje hasło: Jak we śnie - Shoes & Dreams Collection. Za design odpowiedzialna jest agencja Huncwot.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nową kampanię promuje hasło: Jak we śnie - Shoes & Dreams Collection. Za design odpowiedzialna jest agencja Huncwot.

Nowy design strony CCC wita użytkownika animacjami 3D, więc załadowanie zajmuje trochę czasu. Po kliknięciu na każdą opcję menu, internauta wprowadzany jest filmikiem wideo do odpowiedniego działu. Przygotowano także osobny dział poświęcony inspiracjom. Grafika nawiązuje stylistyką do filmu Alicja w Krainie Czarów, choć - nie da się ukryć - w nieco nowocześniejszej wersji.

Produkty uporządkowane są według ceny, popularności i oceny klientów.

Na stronie można także obejrzeć najnowsze zdjęcia Mai Włoszczowskiej, mistrzyni świata w kolarstwie górskim (sekcja Sport), oraz film reklamowy CCC z jej udziałem. Spoty reklamujące CCC są emitowane w telewizji, akcja obejmuje także reklamy w RMF FM i inserty z ofertą handlową firmy w prasie. Kreacją kampanii oraz zakupem mediów w prasie i radio zajął się dział marketingu firmy NG2, do której należy marka CCC, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.

Tagi: dom, akcja, ceny, sieci, kampania, sport, agencja, film, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz