Notowania

serwis
24.02.2010 08:00

Nowa kampania "Duetów" Wedla

Wczoraj ruszyła kampania promocyjna nowych dwusmakowych czekolad marki Wedel. Kampania realizowana jest na specjalnie stworzonej stronie internetowej oraz w portalu Facebook.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wczoraj ruszyła kampania promocyjna nowych dwusmakowych czekolad marki Wedel. Kampania realizowana jest na specjalnie stworzonej stronie internetowej oraz w portalu Facebook.

W poniedziałek uruchomiona została strona internetowa www.owocoweduety.pl, poświęcona promocji nowych, dwusmakowych czekolad Wedla "Duety". Strona nie tylko dostarcza informacji o nowym produkcie, ale również oferuje użytkownikom zabawę w postaci gry tanecznej, gdzie gracz wciela się w wybrany owoc i tańczy w wirtualnym duecie. Kampania promocyjna na szerszą skalę ruszyła równocześnie z uruchomieniem strony internetowej i ma objąć takie media, jak Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, O2.pl, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl czy Fotka.pl. Zakończenie kampanii nastąpi 14 marca.

Kampania "Owocowe duety" jest jednym z elementów strategii promowania marki Wedel w sieci. Strona firmy została zmodyfikowana, powstał serwis typu hub, nastawiony przede wszystkim na interakcję z użytkownikiem i budowanie społeczności wokół marki poprzez bezpośrednie zintegrowanie z serwisem Facebook.

Autorem strony internetowej i kampanii w sieci jest agencja interaktywna MRM Worldwide, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zet Digital.

Tagi: serwis, media, dom, sieci, strona, kampania, portal, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz