Notowania

rynek
30.11.2009 14:22

Nowa sieć reklamowa skupia społeczności

Spółka Fotka.pl stworzyła sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Spółka Fotka.pl stworzyła sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.

Zasięg nowego podmiotu to 8 mln realnych użytkowników oraz ponad 1,5 mld odsłon miesięcznie. Spółka Fotka.pl zakłada, że sieć spolecznosci.pl po roku działalności będzie kontrolowała ok. 25% rynku reklamy społecznościowej.

- Serwisy społecznościowe stały się nieodłącznym elementem dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej i wypracowały sobie ugruntowaną pozycję w mediaplanach. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć sieć reklamową, która ułatwi klientowi realizację spójnej strategii marketingowej na znaczących serwisach społecznościowych - komentuje Joanna Nieminuszczy, sales director w Fotka.pl Sp. z o.o.

Oferta reklamowa posiada trzy produkty: Kliki, czyli kampanie rozliczane w modelu efektywnościowym, Zasięgi, czyli pakiety zasięgowe od 1 mln do 20 mln odsłon oraz Niestandardy, które tworzą wszelkie działania niestandardowe w społecznościach, cieszące się coraz większą popularnością wśród reklamodawców.

Biuro reklamy Fotka.pl będzie współpracowało ze wszystkimi witrynami skupionymi w sieci w ramach badania i rozwijania nowych możliwości reklamowych.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: rynek, serwis, reklama, sieci, kampania, sieć, rok, grupa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz