Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Nowa strona Newsweeka. Trudno rozróżnić reklamy od artykułów

0
Podziel się:

Odświeżona witryna tygodnika lepiej eksponuje treści, choć internauta może mieć problem z odróżnieniem tekstów reklamowych od redakcyjnych. Eksperci wskazują, że mimo zmian, czytelnik łatwiej odnajdzie się na konkurencyjnych stronach.

Nowa strona Newsweeka. Trudno rozróżnić reklamy od artykułów
bETwqfWt

Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający, Biuro Podróży Reklamy Przechodząc od razu do rzeczy - nie jest za dobrze. Co prawda, źle też nie jest, ale summa summarum wychodzi raczej przeciętnie. Czyli niedobrze, bo dziś w sieci aby odnosić sukcesy trzeba wyrastać ponad przeciętność. Jeśli serwis odwiedza blisko milion unikalnych userów miesięcznie to warto włożyć czas i energię w każdy detal. Bo to zaprocentuje. Serwis jednej z największych i najbardziej... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bETwqfWW
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)