Notowania

rynek
19.02.2010 10:20

Nowa szefowa marketingu w GG Network S.A.

Barbara Berkan objęła w połowie lutego stanowisko CMO (Chief Marketing Officer) w spółce GG Network, właściciela m.in. popularnego komunikatora Gadu-Gadu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Barbara Berkan objęła w połowie lutego stanowisko CMO (Chief Marketing Officer) w spółce GG Network, właściciela m.in. popularnego komunikatora Gadu-Gadu.

Zakres obowiązków nowego szefa marketingu będzie obejmował m.in. tworzenie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej usług i produktów GG Network S.A. przez poszczególne działy produktowe spółki, w tym m.in. telefonii komórkowej GaduAIR 3w1, komunikatora, serwisów społecznościowych i projektów mediowych (Open FM, portal Gadu-Gadu.pl).

Nowa CMO w GG Network związana jest z rynkiem reklamy od ponad dekady; wcześniej zatrudniona była w agencjach Wilkiens (obecnie Draftfcb+Ad Fabrika), Hager i TBWA, gdzie miała okazję pracować dla takich klientów, jak PKO BP, Wawel, Raiffeisen Bank Polska, Campina czy Ministerstw - Sportu oraz Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Tagi: rynek, bank, polski, reklama, sport, marketing, portal, pko, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz