Notowania

Przejdź na
nowe
29.04.2009 01:00

Nowe osoby w dziale kreacji GoldenSubmarine

Do działu kreacji w agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Mach - grafik i dwóch flash developerów: Grzegorz Michlicki i Bartłomiej Jerzy.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Do działu kreacji w agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Mach - grafik i dwóch flash developerów: Grzegorz Michlicki i Bartłomiej Jerzy. *

Maciej Mach wcześniej pracował jako grafik i animator w agencji Wide Open, gdzie tworzył projekty dla takich klientów, jak Renault, BZ WBK, Goplana, Jutrzenka, Appetita, BP, Wild Bean Cafe, TUI, Kompania Piwowarska, KPMG, Piotr i Paweł.

Grzegorz Michlicki z wykształcenia elektronik o specjalności systemy komputerowe. Wcześniej na stanowisku kierownika w Morskim Studio Graficznym kierował działem multimedia i tworzył strony, prezentacje oraz kampanie reklamowe dla takich klientów, jak Skoda, Inqbator, czy IBB Hotels. Zanim dołączył do zespołu GoldenSubmarine, pracował w agencji interaktywnej Wide Open na stanowisku senior flash developer.

Bartłomiej Jerzy, jako flash developer, przez ostatnie trzy lata realizował w agencji reklamowej FAMA zlecenia takich klientów, jak Pirelli Pekao Real Estate, BBI Development, Skanska, Quinlan Private Golub, EkoPark, Hines.

Tagi: nowe, renault, pekao, skoda, multimedia, projekty, jutrzenka, agencji, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz